ΝEΑ CONCEPT BIKES ΣΤΗΝ EICMA 2022

15 Φεβρουαρίου 2023

Η KSR με τις Malaguti και Brixton στην EICMA 2022

 

Μετά από ένα αναγκαστικό διάλειμμα λόγω της πανδημίας, η έκθεση μοτοσυκλετών EICMA πραγματοποιήθηκε και πάλι στο Μιλάνο. Η KSR βρέθηκε εκεί με τις Malaguti και Brixton Motorcycles και προσέλκυσε πάλι την προσοχή με τρεις ολοκαίνουργιες πρωτότυπες μοτοσυκλέτες.

Η KSR ήταν πάντα στενά συνδεδεμένη με την έκθεση μοτοσυκλετών EICMA. Τα μεγαλύτερα ορόσημα με τη Malaguti, αλλά κυρίως με τις μοτοσυκλέτες Brixton Motorcycles, παραδοσιακά παρατηρούνται πρώτα στην EICMA. Αυτό ίσχυσε και το 2022: με τη στιβαρή adventure μοτοσυκλέτα Storr και το αντισυμβατικό beach cruiser Layback που παρουσιάστηκαν στο περίπτερο της Brixton. Στο περίπτερο της Malaguti παρουσιάστηκε επίσης το πρωτότυπο XAM. Επιπλέον, ολόκληρη η γκάμα των μοντέλων του 2023 βρέθηκε στα δύο περίπτερα.

 

Μοτοσυκλέτες Brixton: για τους ταξιδιώτες της γης και τα παιδιά της παραλίας

Στην EICMA 2015, η Brixton παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως νέα μάρκα μοτοσυκλετών. Η διαχειρίσιμη εμπορική εμφάνιση του σχετικού πρωτοτύπου BX 125 φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του κατασκευαστή λιπαντικών κινητήρα Liqui Moly. Δύο χρόνια αργότερα, τα πρώτα μοντέλα 125cc παραδόθηκαν στους αντιπροσώπους και λίγο αργότερα και τα πρώτα μοντέλα τετράλιτρου. Στη συνέχεια, το 2018, το Crossfire 500 προκάλεσε αίσθηση – το concept με την αλάνθαστη σχεδίαση επρόκειτο να περάσει στη σειριακή παραγωγή μόλις ένα χρόνο αργότερα. Και ακριβώς αυτές τις ημέρες, η KSR και η Brixton Motorcycles προσελκύουν και πάλι την προσοχή στο Μιλάνο με τη μοτοσυκλέτα περιπέτειας μεσαίας κατηγορίας Storr και το e-cruiser Layback.

Το όνομα Storr προέρχεται από τον ομώνυμο βραχώδη σχηματισμό στη νήσο Skye της Σκωτίας. Είναι το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το στούντιο σχεδιασμού RiDE με έδρα το Σάλτσμπουργκ. Το όχημα κινείται από τον κινητήρα Crossfire 500, ο οποίος είναι πλέον γνωστός και για την εξαιρετική αντοχή του. Το Storr έχει χρηστικό σχεδιασμό, με τα πάντα σε αυτό να εξυπηρετούν έναν σκοπό – από το ψηλό παρμπρίζ και τους ώμους του ρεζερβουάρ που γέρνουν προς τα εμπρός μέχρι τις επιμήκεις λαβές του συνοδηγού και τη σχάρα αποσκευών τύπου σακιδίου.

Το πρωτότυπο μοτοποδήλατο Layback κινείται προς μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Εδώ, η Brixton αντλεί από τον κόσμο του skateboarding και του surfing, όπως έκανε και με το BX 125 SK8 με βάση για skateboard – αλλά εδώ, στην περίπτωση του Layback, με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο. Το Layback παραπέμπει σε μια κίνηση κατά την οποία ο σέρφερ γέρνει πολύ πίσω στη σανίδα – μια χαλαρή στάση που εγγράφεται και στο concept bike. Το Layback είναι το πρώτο μοτοποδήλατο της Brixton με ηλεκτροκινητήρα. Μια μπαταρία υποστηρίζεται από συμπαγείς χαλύβδινους σωλήνες και ο καινοτόμος σχεδιασμός του concept σημαίνει ότι είναι εξαιρετικά χαμηλά στο έδαφος, δημιουργώντας χώρο για αποσκευές – στην περίπτωση του Layback concept στην EICMA, μια τσάντα παραλίας και, πάνω από τη σέλα, μια πετσέτα μπάνιου. Το concept παρουσιάζεται ως ένα χαλαρό, casual beach cruiser που δε θέλει να παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά.

Malaguti: παράδοση και νεωτερικότητα για το 2023

Όταν η KSR ανέλαβε τη Malaguti το 2018, το πρώτο βήμα ήταν να επαναφέρει την πλούσια σε κληρονομιά μάρκα στον κόσμο των δικύκλων και να τη θέσει σε στέρεες βάσεις. Τώρα, στην EICMA 2022, τέσσερα χρόνια μετά την αγορά, η KSR παρουσιάζει τη Malaguti πιο σύγχρονη από ποτέ και ταυτόχρονα πιο κοντά στη μεγάλη ιστορία της μάρκας.

Με ιδρυτή τον Antonio Malaguti, τα όρια μεταξύ ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας ήταν ρευστά. Δεν είναι πολύ διαφορετικά στη Malaguti σήμερα. Το πρωτότυπο Malaguti XAM κλείνει το χάσμα μεταξύ ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας – μόνο με έναν ηλεκτροκινητήρα αντί για κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το εκτός δρόμου μοντέλο, το οποίο ζυγίζει μόνο 70 κιλά, θα είναι διαθέσιμο με έγκριση κυκλοφορίας. Με εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, η εταιρεία αισθάνεται ιδιαίτερα προσηλωμένη στο νεανικό κοινό, όπως συνέβαινε ήδη με τον Antonio Malaguti.

Στο περίπτερο της Malaguti στο Μιλάνο ήταν επίσης το DRAKON125, η αιχμή του δόρατος της μάρκας, το οποίο είναι διαθέσιμο στην αγορά για πρώτη φορά εδώ και λίγες εβδομάδες. Με τις ρέουσες αλλά έντονα σχεδιασμένες γραμμές του, καθορίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Malaguti. Η ομάδα εξέλιξης της KSR εξήγησε την προσέγγιση για το δυναμικό DRAKON ήδη από το 2019 στην τετραμερή σειρά Unstoppable Series.

Τα υπάρχοντα μοντέλα XSM και XTM125 έχουν αναβαθμιστεί και θα είναι διαθέσιμα στην αρχή της σεζόν 2023. Τόσο η προσανατολισμένη προς το off-road XSM125 όσο και η ελαφριά supermoto XTM125 ακολουθούν τη σχεδίαση του DRAKON. Το σύστημα εξάτμισης, η σέλα, ο πλήρης εξοπλισμός LED και το ABS είναι επίσης καινούρια. Οι γραμμές του MADISON125 έχουν επίσης επανασχεδιαστεί – το δυναμικό σκούτερ είναι το πρώτο μοντέλο που αναπτύσσεται σε συνεργασία με την GPX στην Ταϊλάνδη.

 

Σχετικά με τη MALAGUTI 

Η ιστορία της πατροπαράδοτης μάρκας Malaguti ξεκίνησε στην Μπολόνια τη δεκαετία του 1930 με ένα μικρό κατάστημα και εργαστήριο ποδηλάτων που διηύθυνε ο ιδρυτής Antonio Malaguti. Από νωρίς, η Malaguti αναγνώρισε τα σημάδια των καιρών, παρήγαγε τα δικά της ποδήλατα και λίγο αργότερα ανέπτυξε την πρώτη σειρά μικρών μοτοσικλετών. Το 1958, η ψυχή της Malaguti κατέκτησε τους δρόμους όλου του κόσμου και τελικά, το 2003, η Malaguti μπήκε στους αγώνες. Το 2018, η μάρκα αγοράστηκε από τον όμιλο KSR και αναβίωσε. Έκτοτε, οι Malaguti σχεδιάζονται, αναπτύσσονται και παράγονται ξανά, αναβιώνοντας το πνεύμα της Μπολόνια με προσιτό σπορ ύφος και συναισθηματικό σχεδιασμό.

 

Σχετικά με την BRIXTON MOTORCYCLES

Any direction. As long as it’s your own“. Με αυτό το σύνθημα ο αυστριακός όμιλος KSR παρουσίασε το νέο του εμπορικό σήμα BRIXTON MOTORCYCLES στη διεθνή έκθεση μοτοσικλετών EICMA στο Μιλάνο το 2015. Αντιεξουσιαστική και μη συμβατική, κλασική αλλά χωρίς κιτς στοιχεία και εξοπλισμένη με τεχνολογία αιχμής – με αυτά τα συστατικά, η BRIXTON MOTORCYCLES ξεκίνησε τη σειριακή παραγωγή το 2017. Οι μοτοσυκλέτες Brixton εξάγονται σε περίπου 40 χώρες παγκοσμίως και σε πολλές από αυτές τις χώρες η Brixton είναι ήδη μία από τις πιο δημοφιλείς χειροκίνητες μοτοσυκλέτες 125 cc και 250 cc. Στο κέντρο σχεδιασμού και ανάπτυξης του ομίλου KSR στο επιχειρηματικό πάρκο Krems-Gedersdorf (Αυστρία), γίνονται συνεχώς εργασίες για την περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση της γκάμας των μοντέλων.