Crossfire 500
Στις 10 Ιουνίου 2020, ο αυστριακός όμιλος KSR παρουσίασε το νέο κορυφαίο μοντέλο Crossfire 500 σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου. Η παραγωγή του κορυφαίου μοντέλου της Brixton Motorcycles μόλις ξεκίνησε.
Το πρώτο πρωτότυπο μοντέλου κατηγορίας μισού λίτρου παρουσιάστηκε το 2018 στη διεθνή έκθεση μοτοσυκλετών EICMA στο Μιλάνο. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό ήταν το μοναδικό «X-Tank», το οποίο ενσωματώνει με ακρίβεια τη γλώσσα οπτικών προϊόντων (VPL) της BRIXTON MOTORCYCLES – μιας μάρκας του αυστριακού ομίλου KSR. Στο μέλλον, όλα τα οχήματα με τη νέα σχεδιαστική γραμμή επικεντρωμένη στο X θα ονομάζονται «Crossfire». Το «Crossfire» θα αντιπροσωπεύει στη συνέχεια μια ανεξάρτητη σχεδιαστική γραμμή εντός της σειράς μοντέλων BRIXTON MOTORCYCLES και το όνομα θα ακολουθεί επίσης τη δική του στρατηγική. Το Crossfire δίνει έμφαση στο “Σταυρό” – το X – στη δεξαμενή και σε όλο το σχέδιο, και το “Fire” στο όνομα αντιπροσωπεύει το πάθος, το όραμα και τη φωτιά στις καρδιές μας.
Η νέα σειρά σχεδίασης Crossfire αναπτύχθηκε από την ομάδα σχεδιασμού του KSR Group, η οποία εργάζεται δημιουργικά στο στούντιο σχεδιασμού της KSR στο Επιχειρηματικό Πάρκο Krems-Gedersdorf, στην Αυστρία, τα τελευταία 2 χρόνια. Λογισμικό και υλικό τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός στούντιο από πηλό με υδραυλικό περιστρεφόμενο ανελκυστήρα 360°, όπου μπορούν να παραχθούν πήλινα μοντέλα μελλοντικών μοντέλων και να προβληθούν από όλες τις πλευρές για βελτίωση. Εκεί χρησιμοποιείται επίσης ένας τρισδιάστατος εκτυπωτής για την ταχεία παραγωγή πρωτοτύπων μεμονωμένων στοιχείων σχεδιασμού.
Στην καρδιά του Crossfire 500 βρίσκεται ένας εντελώς νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 486 cc που αναπτύχθηκε από 20 μηχανικούς σε διάστημα δύο ετών. Συνολικά δαπανήθηκαν 80.000 ώρες ανάπτυξης στον κινητήρα, ο οποίος, με ισχύ 35 kW, εκμεταλλεύεται ακριβώς το νόμιμα επιτρεπόμενο φάσμα επιδόσεων του τμήματος A2 και ως εκ τούτου μπορεί να οδηγηθεί από νεοεισερχόμενους A2 ηλικίας 18 ετών και άνω.
Τους τελευταίους μήνες, τα οχήματα της προ-σειράς έπρεπε να αποδείξουν τη σταθερότητά τους για άλλη μια φορά στον πάγκο δοκιμών για πάνω από 40.000 χιλιόμετρα και επίσης έγιναν πάνω από 40.000 χιλιόμετρα δοκιμής στο δρόμο και στις πίστες δοκιμών. Κατά τη διάρκεια αυτών των ιδιαίτερα σκληρών δοκιμών, το φορτίο ενός χιλιομέτρου δοκιμής αντιστοιχεί σε πολλαπλάσιο του φορτίου ενός καθημερινού χιλιομέτρου.
Για αγορασμένα εξαρτήματα, η εταιρεία έχει επιλέξει κορυφαίους παγκόσμιους προμηθευτές. Τα ελαστικά προμηθεύονται από την Pirelli (Ιταλία), τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ KYB προέρχονται από την Ιαπωνία και πίσω από τα ηλεκτρονικά του συστήματος πέδησης ABS βρίσκονται οι γερμανικές μηχανικές δεξιότητες της Bosch. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιείται από τον Ισπανό κατασκευαστή J.Juan.
Το Crossfire 500 συνοδευόταν από το Crossfire 500 X από την έναρξη της παραγωγής. Το Crossfire 500 X έχει μια πιο ρουστίκ εμφάνιση με πιο τραχιά ελαστικά, φαρδύτερα τιμόνια, διαφορετικό κάθισμα και πινακίδα κυκλοφορίας τοποθετημένη στην προέκταση του καθίσματος.
Η παραγωγή των Crossfire 500 και Crossfire 500 X, των οποίων η κυκλοφορία χρειάστηκε να αναβληθεί κάπως λόγω της πανδημίας Covid 19, ξεκίνησε τώρα, με τα πρώτα μοντέλα να αναμένονται στους αντιπροσώπους της Brixton στην Ευρώπη τον Αύγουστο του 2020.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα BRIXTON MOTORCYCLES μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.brixton-motorcycles.com!